21 september 2007

één jaar geleden

Precies een jaar geleden, om tien over zeven' ochtends, stapte ik bij mijn zusje in Purmerend onder de douche vandaan. Opschieten, we moeten naar Schiphol!

Een pleziertochtje was het niet bepaald deze keer. Het duffe gevoel en de emoties van het afscheid zakten pas een beetje weg toen we in het vliegtuig zaten. Op weg naar Suriname, voorgoed deze keer!

Het is alweer een jaar geleden. Een goed moment om een kijkje te nemen in het digitale fotoboek van toen. En ineens zijn de herinneringen weer levendig en zie je het allemaal weer voor je. Hoe stop je de ervaringen van een jaar in een korte weblogtekst? Daar ben ik al een paar dagen in mijn hoofd mee bezig. Voor het eerst lukt het me niet zo goed om het onder woorden te brengen. Ik moet er echt even rustig voor gaan zitten...

De zoveelste gewone dag loert alweer om de hoek, dus tijd om me over te geven aan de herinneringen is er nu niet. Morgen nieuwe poging! maar nog eerst even naar de foto's kijken.

1 jaar emi-remi

1 opmerking:

Anoniem zei

Prachtig!! Ik kreeg weer een brok in mijn keel toen ik de foto's bekeek en voelde echt weer bepaalde emoties van een jaar geleden. Gun het jullie van harte maar mis jullie ook ontzettend.
Kusjes,
Peggy-Ann