24 december 2007



Vrolijke kerstgroet van Amber!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Amber, wat heb je dat mooi gedaan. wij wensen jullie allemaal een heel vrolijk kerstfeest. Gaat papa koken? Komen opa en oma ook? Wij gaan naar tante Wieteke en oom Marco.
Dikke kus van omi

Anoniem zei

ik kan horen dat jij op muziek les zit Amber.
Het zingen gaat keurig in de maat.
Gaat alles goed met jullie?
Hier begint het weer een beetje normaal te worden na een paar hektische weken.
Doe ook mijn groetjes aan Sietse.

pake

Anoniem zei

wow wat mooi amber! Jij zingt echt mooi!
jullie ook heel veel plezier met kerst en een gelukkig nieuw jaar alvast! We gaan julllie dan al snel zien!!
dikke kus, tante wiet

Jasper en Roos zei

Hallo Bastiaan, Saskia, Sietse en Amber,

De kerstsfeer zit er bij jullie ook al goed in, en wat kan Amber mooi zingen. Lotte kan ook zo mooi zingen, zij heeft op school aan het kerstkoor meegedaan. De kerstliederen vlogen hier ook door het huis.
Voor jullie fijne kerst, niet stressen Saskia, en een mooi nieuw jaar.
Liefs van ons vieren,

Jasper, Roos Lotte en Gijs

PS. ik heb jullie nog gemaild op het emailadres van Bastiaan, hebben jullie die ontvangen?

tropenkindje zei

Hai hai allemaal,
Leuk he, dat liedje? Velen van jullie weten het niet, maar degene met de echte mooie stem hier in huis is Sietse! Zelfs hun muziekleraar keek ervan op. Helaas lukte het me niet beide videobestandjes erop te zetten. Bovendien zong Amber er telkens dwars doorheen als Sietse bezig was...

Mail hebben we ontvangen, ik ga er nog rustig voor zitten om te antwoorden!