07 augustus 2006

Geboekt!

Het is zover...de vertrekdatum staat vast! Het wordt donderdag 21 september.
Ja, we hebben lang gewacht met boeken. Gelukkig maar...want afgelopen vrijdag bleek dat we helemaal niet verplicht zijn (peperdure) jaartickets te kopen.
Bastiaan had al bijna geboekt, toen Ma de Bruin met het bericht kwam dat de regeling mogeljk wordt afgeschaft. Bas meteen op de rem natuurlijk, tot we meer informatie hadden. Wat blijkt? Voor remigranten (ik dus) geldt die regeling helemaal niet, en mijn aanhang profiteert mee. Mijn moeder checkt het twee keer, voor alle zekerheid. Het klopt!
En vanavond, na wat gestuntel op de gebruikersonvriendelijke KLM site, is het voor mekaar. Scheelt meer dan duizend euro!!! Dus, toekomstige remigranten, ge zijt gewaarschuwd...geen jaarticket!

Nog even op z'n Hollands kijken of het nog goedkoper kan. Een enkeltje misschien?
We slaan achterover als de prijs in beeld verschijnt. 7000 euro voor ons viertjes!!! Zijn ze gek geworden of zo?
Eh, doet u maar het retourtje van drie weken...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Brigitte zegt:
Men vroeg aan mij heb je de datum met grote letters in je agenda gezet? Nee zei ik in een heel klein hoekje........

Anoniem zei

welk tijdstip vertrekken jullie?
x wieteke