27 augustus 2006

Oeps, foutje...de bar

----- Original Message -----
From: Saskia de Bruin
To: Peggy-Ann de Bruin
Sent: Sunday, August 27, 2006 2:15 AM
Subject: chinese muur

Hallo Peg,
Het is hier ver na middernacht, maar ik moest nog even mailen anders slaap ik niet...wat heeft meneer Pee nou weer gedaan??? Die bar is bijna net zo hoog als de Chinese muur!!! 1 meter 30, zei mama aan de telefoon. Wij hebben het hier nagemeten, veel te hoog! Maar ik vrees dat dit ons eigen foutje is…
We hebben de bar begin dit jaar tijdens de vakantie opgemeten, een beetje op de gok. Helaas herinner ik me niet meer op welke hoogte we zijn uitgekomen. Er is maar één tekening van de bar met alle gegevens, en die heeft meneer Pee…stom, stom, stom. Deze keer geef ik hem het voordeel van de twijfel.
Jammer voor de filmploeg, maar deze ‘verrassing' moet snel worden gecorrigeerd! Wat een vermoeidend gedoe, zeg…maar dat krijg je als je op afstand bouwt. Kan er 15 cm af? Misschien kan Ma meneer Pee even bellen...

Doei,
Sas

From: Peggy-Ann de Bruin
To: de Bruin Saskia
Sent: Sunday, August 27, 2006 4:43 AM
Subject: re: chinese muur

Hallo daar, bewoners van een huis met heel veel bijzonderheden,

Nou, dat was me een giller zeg!! De bar stond er en mama, Geeta, Guido (die waren op bezoek) en ik liepen naar binnen om te kijken... ik weet niet zeker of het door de warmte kwam of door wat ik zag, maar ik kreeg even het gevoel dat ik zou flauwvallen!!!! Mamaaaaaaaaaaaaaa!

Ik zei later aan mama: we oordelen niet, want misschien willen de nieuwe bewoners over de Brownsberg heen kijken als ze in hun woonkamer zitten. Ik probeerde aan de bar te hangen, maar die eindigde ergens in mijn oksels...
Maar goed, we zullen zien wat dit wordt. Zou trouwens wel mooie beelden opleveren met de filmploeg erbij als jullie kwamen en de verrassing zouden zien. Je ontneemt heel Nederland veel hilarische beelden door al deze problemen op te lossen voordat jullie komen.
Laat me weten wat jullie verder hebben bedacht voor het afscheidsfeest. De tijd dringt!!!!
Doei,
Peggy-Ann

1 opmerking:

Anoniem zei

proest proest....ha ha sorry hoor Sas en Bas, als ik die foto zie moet ik toch wel lachen..!!
Alles komt goed he!!
Houd de moed erin!

xwiet