09 juni 2006

Dit is 'm...


Op speciaal verzoek, hier is ie dan!
Hier doen we het allemaal voor: ons optrekje in Suriname. Om precies te zijn, Sadiodam 28 te Meerzorg, een rustig plaatsje aan de rivier, pal tegenover Paramaribo.
In oktober 2002 was het 0,8 hectare grond met wat vruchtbomen en een oud, vervallen huis. Pa en Ma de Bruin kregen een tip van Bastiaans vrienden in de straat en gingen er op ons verzoek achter aan. Nog geen half jaar later waren we de trotse eigenaren!

Een goede gastheer zorgt altijd eerst voor zijn gasten, dus we begonnen met de bouw van een guesthouse. Een heerlijk huisje, met twee slaapkamers en van alle gemakken voorzien. Gasten zijn van harte welkom...


Daarna was het de beurt aan ons eigen huis. Ruimte, dat was onze grootste wens en die kregen we ook...in overvloed!

De keuken verwachten we binnen nu en twee maanden, electriciteit en water moeten nog worden aangesloten en dan is onze nieuwe plek onder de zon af.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtige huizen!!!!
Ik ben zo benieuwd om het allemaal in het echt te zien.

Anoniem zei

Hallo Saskia en Bas,

nogmaals een poging te reageren (wist niet hoe ik mijn bericht moest versturen, misschein is het wel gelukt..?)
in het kort, wat ik eerder zei..: petje af voor wat jullie hebben bereikt. Ik ben erg onder de indruk en zou het liefst graag eens persoonlijk naar alle ruimte komen kijken.wie weet komt het er eens van (ik hoop t).
ALLE SUCCES VERDER en heel veel liefs van je nicht Peggy
(ben nu bij Giesje en heb dus zo alles te zien gekregen)

dikke kus xxxx