01 juni 2006

Inpakken!

Hoera, hoera, hoera, we hebben extra opslagruimte! Een halve garagebox, nog geen honderd meter van ons huis. Is dat even een meevaller...
Er hing een briefje op het bord in de hal, Bas belde erachter aan en een paar dagen later was het rond.
En nog betaalbaar ook.
Mijn handen jeuken, we gaan nu echt inpakken. Morgen begint het al.


Ons huis staat nu een weekje te koop.

Een koper heeft zich nog niet gemeld, maar de verhuizers hebben ons wel gevonden! Hoe? vraag ik me verbaasd af, maar Bas weet het meteen. Internet, natuurlijk. Ik hou het erop dat ze zijn getipt door misi (lees juffie) Verdonk. Maar liefst vier aanbiedingen binnen drie dagen, ze staan blijkbaar te trappelen om ons het land uit te verhuizen, hahaha...

Van mij mogen ze, als ze in ruil daarvoor ons huis kopen!


De kids zijn inmiddels afgeleverd in Zeeland, lekker een paar daagjes Pinkstervakantie bij Pake en Omi. En lekker een paar daagjes inpakken en opruimen voor Papa en Mama...die zaterdagavond ook nog even tijd maken om naar een feestje te gaan.

Geen opmerkingen: