03 juni 2006

Inkopen...

Na 11 jaar Nederland snap ik de routelogica nog steeds niet (jaja, het ligt aan mij). Ik dacht toch echt dat ik dezelfde route uit Zeeland terug had genomen...maar enfin, via Rotterdam kom je ook wel in Utrecht terecht. Het duurt dan wel een kwartiertje langer en het levert meer ergernis op. Maar dat was gauw vergeten toen ik in alle rust kon beginnen met het vullen van onze halve garage!

Hijg, hijg...dat gesjouw valt niet mee. Vier loodzware vaten met isolerend spul voor de kelder van de waterbakken. 32 kilo per stuk, zelfs met een steekkarretje is het een klus. En er staan nog drie in Zeeland te wachten.












Inkopen doen was heerlijk! Opslagruimte zat, dus ik heb me gisteren uitgeleefd. Allerlei nuttige spulletjes gekocht, en mijn uiterste best gedaan om niet te kijken naar al die schattige kinderkleertjes. Nog even wachten, De Bruin, wachten op de uitverkoop!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.