12 november 2006

Er is er een jarig...


Hieperdepiep, hoera!
Ja, ik ben al drie jaar…een grote vent, al zeg ik het zelf!

Zaterdag 11 november was het zover. Papa en Mama hadden de woonkamer ‘s nachts versierd. Dat was een leuke verrassing!
Bij het ontbijt werd er al voor me gezongen, ik vond het prachtig.
Omdat we nog heel druk bezig zijn met het huis en met Papa’s praktijk is mijn feestje pas over een week. Maar ik heb al heel veel leuke cadeaus gehad, ik ben met alles even blij! Ambertje deelt ook mee in de feestvreugde, die is niet jarig maar heeft ook cadeautjes gekregen. Dat is in Suriname geen gewoonte, maar in Nederland gebeurt het weleens (gelukkig voor Amber!)
Pake en Omi hebben een berg cadeautjes meegenomen van familie en vrienden uit Nederland. Wat een feest…
We hebben lekkere Kimble bami gegeten en ‘s middags mocht ik de kaarsjes op de cake uitblazen.
De buurtjes aan de overkant waren er ook bij, Opa en Oma, Pake en Omi, dus het werd toch een klein feestje.
Maandag is er feest op school, daar mag ik ook mijn verjaardag vieren. Omi heeft rozijnenautootjes gemaakt en Mama zorgt voor de snoepzakjes. Er zitten zoveel mogelijk gezonde snoepjes in en ook een mandarijntje (zelf geplukt bij de buren verderop in de straat!). Anders hebben de kindjes straks geen tanden meer, zegt Mama, ze snoepen hier in de buurt best wel veel!
Feest nummer drie is aanstaande zaterdag, spannend hoor! Dan komen er veel kindjes, misschien wel 20. Ik ga ze allemaal tellen!
Mijn favoriete cadeau op dit moment is de nieuwe fiets, van Opa en Oma gekregen. Ik kan al een heel klein beetje fietsen. Gisteren moest de fiets overal mee naar toe, zelfs naar bed en naar de badkamer!
 Posted by Picasa

Geen opmerkingen: