01 maart 2007

Kleine rectificatie

Via deze weg willen we een kleine rectificatie doorgeven naar aanleiding van een eerder bericht. U kunt in uw agenda de datum 29 maart om half tien weer vrijmaken voor andere activiteiten. De Tros heeft gemeend het programma Ik Vertrek met de emi-remi’s in de hoofdrol met een week te verschuiven.

Dit wordt nu donderdag 5 april om 21.13u bij de Tros op Ned 1. Dus noteer deze nieuwe datum weer in de agenda en stel de videorecorder vast in.

Zélf zijn we natuurlijk heel nieuwsgierig naar de opnames; ook wij moeten tot die datum (of misschien zelfs later) wachten. Wij krijgen een DVD opgestuurd maar dit mag niet vóór de uitzending van de Tros in ons bezit zijn (stel je voor dat wij ermee naar de concurrent zouden gaan of zo…).

Hier hebben we lokaal ook al een paar wijzigingen in publicitaire zin achter de rug. Een artikeltje in een lokale krant over de Boeroeswing Fitheidscreening was toegezegd maar hebben wij nooit aangetroffen…
En dan het blad Parbode. Ze hebben me in januari uitgebreid geinterviewd voor hun opinie maandblad. Het ging over de noodzaak om Suriname in beweging te krijgen etc.
Leuk artikeltje geworden, maar net voor de publicatie in het februari nummer hadden ze problemen met de sponsors en werd het nummer iets dunner. Mijn interview zou komen te vervallen. Het zou het maart nummer worden. Krijgen we een mailtje van iemand van de eindredactie dat ze het helemaal vergeten zijn op te nemen… Lekker professioneel, denk ik dan. We hebben in de week ervoor nog gevraagde foto’s opgestuurd. Maar goed, het moet nu april worden, ik ben benieuwd.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik zit net in Nederland jullie TV-programma te bekijken. Leuk. Ben benieuwd hoe het afloopt...
Succes verder in Suriname!
Jan