06 april 2007

Gezien!!!

Het is vijf voor één in de ochtend. We hebben twee keer 'ik vertrek' achter de kiezen, ik zie scheel van het turen naar dat kleine scherm.
Maar we hebben het gezien, twee keer achter elkaar en het was schitterend! Grappig hoeveel een mens meemaakt en ook weer vergeet in die paar maanden. Het was te gek om het allemaal opnieuw te beleven.
De cameraploegen en montage mensen hebben een prachtige job gedaan. Ja, voor ons is het een waardevol stukje emi-remi geschiedenis!
We zullen de komende dagen nog vaak op de site van de tros te vinden zijn, in elk geval totdat we het programma op dvd hebben ontvangen.
Dan doen we het nog eens dunnetjes over, gezellig met de naaste familie. Drie maal is scheepsrecht, vier maal ook, en vijf maal, hahaha...

Prachtig. We hebben genoten.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Gisteren de aflevering van Ik vertrek gekeken. Zo kom ik ook hier terecht. Het was een leuke aflevering. En het was goed om te zien dat er ook mensen zijn die wel goed voorbereid vertrekken!
Ik ben erg benieuwd hoe het nu allemaal gaat, hoe de praktijk loopt en of het keukenblad nu eindelijk de juiste kleur heeft gekregen ;)

Anoniem zei

Dag Emi en Remi.......

Gisteren heb ik gekluisterd gezeten aan het beeld. Ik heb van ieder minuut genoten, zo erg dat ik vanmorgen wakker werd en een liedje dat mijn moeder altijd zong als ze wakker was, luidop begon te zingen. Met andere woorden ....... ik heb gedroomd van Suriname. Voor mij zit terugkeer er niet meer in. Ik heb gekozen mijn dochter - nu 26 jaar - een betere start te geven. Ik - 57 jaar oud - kan deze stap niet meer wagen en zeker niet alleen. Jullie gun ik van harte dit bijzonder bestaan. Geniet er van en mijn hart gaat uit naar de man die zoveel doet in het binnenland. Wie weet is hij ooit plantagehouder of zoiets geweest; vele levens terug. Hij past in het interieur van het land maar zijn inzet voor de mensen kan ik heel erg waarderen. God bless!
Wel wil ik heel graag boeken opzenden voor je bibliotheekje,Sas. Ik doe dit al jaren voor PCOS dus mail mij ff. Laten we iets afspreken.
milly-antoinet2@orange.nl

Met andere zaken wil ik ook meehelpen. Dus schroom niet, als ik 't niet kan zal ik dat ook zeker laten weten. Ja? Heel veel zonnige liefde toegewenst.

Gosia and Henny zei

Net als velen heb ik gisteren de aflevering van Ik Vertrek gezien. Ik heb genoten van de uitzendning. Ik heb respect voor jullie hoe jullie je bestaan opbouwen in Suriname. Gesterkt door familie en vrienden weten jullie je ondanks kleine en wat minder kleine tegenslagen wel te redden.
Een prachtige omgeving en lieve mensen in de buurt.
Ik zal af en toe, als het mag, meelezen op jullie blog om te zien hoe het jullie vergaat!

groetjes
Henny & Gosia & kinderen

Anoniem zei

Hee bas en sas!!
wat leuk zoveel reacties!!! Jullie zijn echt BNN ineens! Veel mensen kijken ernaar! En goede reclame!!We vonden de uitzending super!! Hopelijk ontvangen jullie de dvd binnenkort. Wij laten de zus van marco het op dvd branden, dus die kunnen we ook nog sturen.
Ik ga nog eens even kijken op tros.nl
veel liefs, wiet en co

Anoniem zei

Prominent in beeld als aankondiging met natte oogjes,
lastig als je lenzen niet goedzitten !!!!!

bere, bere, beretrots ben ik... dat is MIJN FAMILIE !!!!!

Bosi en brasa,
Geeta

tropenkindje zei

Hai allemaal,
Wat een leuke en ontroerende reacties allemaal...
Aukje, ik zal in het volgende weblogstukje even een samenvatting geven van hoe het ons nu vergaat.
Miss Milly, de mail is onderweg naar u!
Gosia, natuurlijk mag je onze avonturen blijven volgen! Graag zelfs.
Ha, die Wiet, we zijn nog een beetje overdonderd. We hadden er wel grapjes over gemaakt maar zoveel reacties hadden we niet verwacht. Wel heel erg leuk!
Hai Geeta,
Daarom heb ik geen lenzen...krijg je bij deze gelegenheden altijd last van. Thanks voor je mooie woorden!

Anoniem zei

Hallo Bas en Saskia en kids

Het was heel leuk om jullie op de TV te zien daar in Paramaribo.
Ik volg jullie weblog en vind het heel leuk om jullie belevenissen daar te lezen.
Daarom was het leuk om alles te zien op TV, jullie huis ziet wer erg mooi uit.
Hoewel het nog enkele kleine gebreken heeft volgens jullie ziet het er erg mooi uit.
De TV uizending geeft een heel goed beeld hoe jullie het daar doen.
En Bastiaan kennende redt het het daar wel met zijn praktijk,daar ben ik niet bang voor want zijn door zettings vermogen is enorm.
Deze zomer komen we ook een of twee dagen naar Paramaribo van daar gaan we naar Guyana om naar de moeder van Anita te gaan.

Nou nog heel veel geluk en gezondheid.
Groetjes Ton - Anita - Ashley Ann v.d.Wetering