23 april 2007

He, he, Ik Vertrek!

Eindelijk hebben we goed gezien wat 1,2 miljoen Nederlanders goed hebben gezien. 'Ik Vertrek!'
Gisteren lag de dvd van de TROS in de bus, wat een verrassing! En vandaag kwam er nog een dvd achteraan (bedankt, Myra!).
Vanavond was dus movie-avond, we zijn er met vijf man gezellig voor gaan zitten. Een dvd-speler hebben we nog niet, maar een volledig computerscherm voldoet prima. Leuk, hoor! Elke keer als je kijkt zie je weer wat nieuws.


Intussen heeft de BVN (omroep voor Nederlanders in het buitenland) het programma ook uitgezonden. En ja hoor...de volgende ochtend was Ik Vertrek op kanaal 14 te zien, onaangekondigd. Ik kreeg een telefoontje van Pa en Ma, sleurde de vier kindjes (we hadden twee meisjes op bezoek) naar de buis en we zaten allemaal enthousiast te kijken. Maar na een minuut of 35 onderbraken ze de uitzending voor een gesponsorde film. 'Ik Vertrek' hebben we niet meer gezien. Wat een anticlimax. Het is uitgezonden onder werktijd en ze laten niet eens het hele programma zien.
Aan de andere kant is het zo wel lekker rustig gebleven. Mijn stem werd wel herkend door iemand die zich telefonisch opgaf voor een test en de overbuurkindjes kwamen meteen vertellen dat ze ons hadden gezien. En natuurlijk leuke reacties van bekenden.
Misschien zouden we nog worden herkend als we in de stad gingen drentelen, maar daar hebben we geen tijd voor. En dat hoeft van ons ook niet persé, we zijn al genoeg verwend met alle aandacht...

Geen opmerkingen: